Inloggning

Kyrkslätts hembygdsförenings medlemmar som har meddelat sin egen e-postadress har erhållit information om inloggning.

Inloggning för medlemmar

Vem har behörighet att logga in . . .

Om du som medlem i Kyrkslätts hembygdsförening inte har meddelat att du har e-postadress och därför inte erhållit medlemsbrev per e-post med information om hur du loggar in på medlemssidorna, tag i såfall kontakt till kontakt(at)kyhf,fi och informera om din e-postadress.  Föreningen registrerar sedan din e-postadressen varefter du kommer att få medlemsbrev per e-post och också information om hur du loggar in på medlemssidorna.

Om du inte ännu är medlem så då kan du klicka här och anhålla om medlemskap i Kyrkslätts hembygdsförening.

Inloggade medlemmar har bl.a. möjlighet att läsa en del äldre Kyrkslätts hembygdsförenings skrifter digitalt.

Inloggning med lösenord för styrelsemedlemmar.

( Styrelsemedlemmarna har rättigheter att uppdatera webbsidorna )

Föreningens styrelsemedlemmar kan skapa ett eget lösenord genom att 'klicka' på 'Glömt lösenordet?'. Skriv därefter in din e-postadress (den som meddelats föreningen) i den ruta som kommit upp på skärmen och 'klicka' på 'Skicka'. Därefter kommer en e-post till din e-postlåda med information om hur du skapar ditt lösenord.