Gillobackan kotiseututalo

Laajakalliontausta 2 C

02400 Kirkkonummi

Kokoustilojen vuokraaminen

L a a j a k a l l i o n t a u s t a   2  C      0 2 4 0 0   K i r k k o n u m m i

Kotiseututalon alakerrassa on kaksi kokoustilaa, jotka voidaan vuokrata enintään 32 hengelle, joille on tilaa. Vuokraan sisältyy keittiön käyttö, jossa astiastot, kahvinkeittimet, liesi, astianpesukone, jääkaappi jne. Vuokraajalta velvoitetaan, että hän jättää tilat samaan kuntoon kuin ne ovat olleet saapumisen yhteydessä. Tupakointi on kielletty sisätiloissa.

Arkipäivisin vuokra maanantai-perjantai on 70 € kerralta ja viikonloppuna lauantai-sunnuntai on 160 €. Säännöllisille toistuville kursseille tai kokouksille on alennettu vuokra.

Varaukset ja tiedustelut

Kirkkonummen kotiseutuyhdistys

• Linda Enkvist puhelin 040 7172716
  • Kurt Ekman puhelin 0400 412105

Kalenterista näkyy, milloin Gillobackan kotiseututalo on varattu.

Harmaa tausta tarkoittaa varattuja päiviä.

Maalis 2024
MaTiKeToPeLaSu

Vuokrasopimus ja vuokraehdot

VUOKRAAMINEN:

Yhteyshenkilön kanssa sovitaan tiloihin tutustumisesta.

Huom! Autoliikenne aina Laajakalliontaustan kautta.

1. Vuokralainen sopii tilojen vuokrauksesta ottamalla yhteyttä kotiseutuyhdistyksen yhteyshenkilöön.
  2. Vuokrapäätöksen tehtyään tulee vuokralaisen lähettää omat tiedot: Klikkaa tähän ja täytä omat tiedot kaavakkeelle.
  3. Vuokralainen sitoutuu maksamaan annetulla viitenumerolla tilavuokran yhdistyksen tilille viikkoa ennen vuokrausajankohtaa:
          Tili:
          Kyrkslätts hembygdsförening rf
          FI68 5092 0920 5334 19
          annettu viitenumero

TILAT:

• Tilat sijaitsevat osoitteessa Laajakalliontausta 2 C, 02400 KIRKKONUMMI
  • Tilat sopivat hyvin kokouksiin, kursseihin, pieniin juhliin ja vastaanottoihin.
  • Talon alakerta on sopiva liikuntarajoitteisille ja tiloissa on käytettävissä inva-WC.
  • Tiloissa saa oleskella yhtäaikaisesti korkeintaan 32 ihmistä.
  • Keittiössä on jääkaappi pakastimella, hella ja uuni. Kahvinkeitin, vesikeitin, mikroaaltouuni, tiskikone, astiasto 40 henkilölle (samppanjalaseja on muttei viinilaseja).
  • Jääkaappi tulee laittaa päälle etukäteen asettamalla säädin arvolle 3-4. Jääkaappi tulee sammuttaa ja jättää siistinä ja tyhjänä, ovi raolleen vuokran päättyessä.
  • Tiloissa ei ole pöytäliinoja, käsipyyhkeitä eikä roskapusseja.
  • Imuri, lattiamoppeja ja wc-paperia löytyy siivouskomerosta ulko-oven vierestä.
  • Pienessä kokoustilassa on pöytä ja tuoleja 8 henkilölle.
  • Salissa / isossa kokoustilassa on 7 siirrettävää pöytää (65x130cm) ja 32 tuolia. Huoneen kaapista löytyy videoprojektori ja siirrettävä valkokangas. Tilassa on myös ulko-ovi, joka toimii hätäuloskäyntinä. Salin nurkassa sijaitsee palosammutin ja keittiössä sammutuspeite.
  • Ikkunoiden luukut saa avata oleskellessaan tiloissa, avain sijaitsee salin kaapissa.
  • Tilojen lämmityksestä huolehtii vuokranantaja.

VUOKRAEHDOT:

• Vuokralaisen tulee olla täysi-ikäinen.
  • Tupakanpoltto ja eläimet ovat kiellettyjä sisätiloissa.
  • Tulisijoja ei saa käyttää.
  • Naapurit tulee ottaa huomioon.
  • Klo 22 jälkeen tulee melutason olla kohtuullinen.
  • Klo 01 mennessä tulee tapahtuma viimeistään päättyä.
  • Yöpyminen on kielletty.
  • Vuokralaisen tulee jättää talo yhtä hyvään kuntoon kuin saadessaan.
  • Kaikki roskat tulee viedä pois. Kiinteistössä ei ole jäteastiaa.
  • Vuokralainen vastaa toiminnastaan ja mahdollisista vuokra-aikana aiheuttamistaan vahingoista.
  • Vuokralainen huolehtii siitä, että kaikki ikkunat ja ovet ovat suljettuja tiloista poistuessaan.

Yhdistys toivoo vuokalaiselle onnistunutta ja mukavaa tilaisuutta!